Top

Veel gestelde vragen

Zijn jullie altijd bereikbaar?
 
Wij zijn telefonisch bereikbaar van: 
Maandag t/m vrijdag van 10.00u tot 18.00u.
Zaterdag van 10.00u tot 16.00u.
Op zondag zijn wij telefonisch niet bereikbaar.
 
Wat is de gemiddelde levertijd?
 
Als u uw bestelling voor 16.00 uur doorgeeft wordt het diezelfde dag nog verzonden en heeft u het de voldende dag in huis. Besteld u in het weekend dan wordt uw aankoop op maandag verzonden en zal u het op dinsdag in huis hebben. 
De levertijd naar België en Duitsland is 3 à 4 werkdagen.
 
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
 
Nederland € 6,75. Boven €150 euro gratis verzending!!
België en Duitsland € 16.00.
 
Kan ik mijn bestelling komen afhalen?
 
Ja het is mogelijk om uw bestelling af te halen. U dient hiervoor eerst een afspraak te maken. U dient wel gepast te betalen. 
 
Is er een mogelijkheid dat u de bestelling persoonlijk komt afleveren?
 
Nee dit is niet mogelijk. 
 
Hoe wordt mijn pakket verzonden?
 
Onze luchtreinigers worden altijd aangetekend verstuurd via de pakketservice van PostNL.
 
Kan ik een ander afleveradres invullen?
 
Ja dit is mogelijk. In de bestel omgeving bij bezorgmethode kunt u een ander afleveradres invullen. Let op! Bij achteraf betalen is dit NIET mogelijk!
 
Heb ik garantie op mijn aankopen?
 
Ja u heeft 2 jaar garantie op onze luchtreinigers en luchtbevochtigers en 1 jaar garantie op onze aromaverdampers, mits anders vermeld. De factuur die u per email toegestuurd krijgt is tevens uw garantiebewijs. Na de garantieperiode vervalt de garantie in zijn geheel. 
 
Wat moet ik doen als mijn luchtreiniger een defect heeft?
 
U dient in dat geval contact met ons op te nemen. Wij sturen u een retour formulier wat u moet uitprinten en helemaal in moet vullen. Hierop staat het adres waar u de luchtreiniger naar toe moet sturen. Dit formulier dient u mee te sturen in de doos. 
 
Krijg ik mijn verzendkosten vergoed wanneer mijn luchtreiniger een defect heeft?
 
Ja. Als vastgesteld is dat het om een fabricagefout gaat krijgt u uw verzendkosten vergoed. Dit is echter niet het geval als de luchtreiniger door eigen toedoen kapot gaat. In dit geval krijgt u uw verzendkosten niet vergoed. Bekijk hier onze garantie voorwaarden. 
 
Krijg ik een nieuwe luchtreiniger als deze kapot gaat?
 
De teruggestuurde luchtreiniger wordt eerst helemaal nagekeken. Als het defect gerepareerd kan worden, krijgt u deze terug zodra hij gerepareerd is. Dit is doorgaans binnen twee weken. Is het defect niet meer te repareren dan sturen wij uiteraard een nieuwe luchtreiniger op. 
 
Wat gebeurd er als ik niet tevreden ben over de luchtreiniger?
 
U heeft twee weken de tijd om te beslissen of u de luchtreiniger wilt houden of dat u hem terug wilt sturen. In dat geval dient u eerst contact met ons op te nemen. Wij sturen u een retour formulier via email. Dit moet u uitprinten en invullen. Vervolgens dient u de luchtreiniger in de originele verpakking incusief toebehoren en het ingevulde retour formulier terug te sturen naar het adres wat op het retour formulier staat aangegeven. Bekijk hier onze retournerings voorwaarden. 
 
 
Mocht u een vraag hebben die hier niet vermeld wordt neem dan contact met ons op
@